1. Novsport
  2. Формула 1
  3. Алонсо ще бъде най-лекият в Китай

Алонсо ще бъде най-лекият в Китай

Фернандо Алонсо в своето Рено ще бъде най-лекият състезател на старта на международното трасе в Шанхай. Контролните органи установиха общо тегло на машината му от 637 килограма

Алонсо ще бъде най-лекият в Китай

Първенецът в Китай Себастиян Фетел в своя Ред Бул ще бъде най-лекият състезател на старта на международното трасе в Шанхай. Контролните органи установиха общо тегло на машината му от 637 килограма. Предимството за испанеца възлиза на седем килограма пред Себастиян Фетел и повече от 20 кг. под теглото на двойката на Brawn Дженсън Бътън и Рубенс Барикело.


Най-тежки състезанието в неделя ще започнат Нелсиньо Пикет от Рено (697,5 кг) и пилотът на Макларън Хейки Ковалайнен, който е по-лек със само половин килограм. Фрапиращата за стандартите на Формула 1 разлика в голяма степен се дължи на „пит стоп” стратегията, която ще предприемат тимовете. Други фактори, които оказват влияние върху тежестта на машините е наличието (или отсъствието) на KERS системите, а също така и личното тегло на пилотите.

Люис Хамилтън («Макларън») – 679,0 кг.

Хейки Ковалайнен («Макларън») – 697,0 кг.

Фелипе Маса («Ферари») – 690,0 кг.

Кими Райконен («Ферари») – 673,5 кг.

Роберт Кубица («БМВ-Заубер») – 659,0 кг.

Ник Хайдфелд («БМВ-Заубер») – 679,0 кг.

Фернандо Алонсо («Рено») – 637,0 кг.

Нелсиньо Пикет («Рено») – 697,5 кг.

Ярно Трули («Тойота») – 664,5 кг.

Тимо Глок («Тойота») – 652,0 кг.

Себастиян Бурде («Торо Росо») – 690,0 кг.

Себастиян Буеми («Торо Росо») – 673,0 кг.

Марк Уебър («Ред Бул») – 646,5 кг.

Себастиян Фетел («Ред Бул») – 644,0 кг.

Нико Розберг («Уилямс») – 650,5 кг.

Казуки Накаджима («Уилямс») – 682,7 кг.

Адриан Сутил («Форс-Индия») – 648,0 кг.

Джанкарло Фисикелла («Форс-Индия») – 679,5 кг.

Дженсън Бътън («Brawn GP») – 659,0 кг.

Рубенс Барикело («Brawn GP») – 661,0 кг.
Ръсел грабна полпозишъна във Вегас с летяща обиколка

Британецът пребори Сайнц с по-малко от една десета

Норис: Не бях готов да се боря за титлата този сезон

Британецът в един момент беше реален претендент за първото място

Отборите във Формула 1 нападнаха Ауди

Немският концерн официално ще станат част от решетката през 2026г.

Верстапен: Формула 1 вече не е забавна

Световният шампион не е доволен от глобите за неприлични реплики от пилотите

Макс Верстапен иска да пропусне шоуто в Лондон

Пилотът на Ред Бул многократно е показвал, че е против лъскавите събития във Формула 1

Карлос Сайнц ще кара за "Уилямс" на тестовете в Абу Даби

Испанският пилот ще започне да работи отрано с бъдещия си отбор във Формула 1

Монако преподписа договора си с Формула 1

Емблематичното състезание за Голямата награда на Монако ще остане в календара на Формула 1 поне до 2031 година

Чеко Перес отхвърлил две оферти, за да остане в Ред Бул

Мексиканецът ще кара за австрийския тим и през 2025 година

Люис Хамилтън: Михаел Шумахер е вдъхновение за младите пилоти

Вижте какво още каза 7-кратният световен шампион във Формула 1