Opel обяви, че следвайки стратегията за глобално развитие, от 2012 година марката ще започне да предлага продукцията си на австралийския пазар. Наличните модели ще бъдат Insignia, Astra и Corsa, но е възможно да бъдат добавени и още представители на компанията.
“Това лансиране е важна част от нашата стратегия за международно разрастване. С увеличаването на търсенето на германските дизайн и технологии, австралийският автомобилен пазар е отлична възможност за Opel”, коментира Ник Райли, изпълнителен директор на Opel. “Австралийските шофьори имат силен афинитет към автомобилите Opel”, допълва той.
Австралийският пазар е третият изцяло нов, за който от Opel обявяват планове за навлизане в продължение на само няколко седмици. Другите два, за които вече е решено са Чили и Израел, а в момента се разглеждат “кандидатурите” на Аржентина, Китай и други.