Едно от водещите германски автомобилни списания Auto Bild постави Hyundai на първо място в тазгодишното издание на мащабното изследване на качеството на автомобилите на водещите автомобилни марки в Германия - Auto Bild Qualitätsreport 2010. Южнокорейската марка остави след себе си всички останали автомобилостроители, включително прекия си съперник Toyota и реномирани германски брандове като Audi, BMW и Mercedes, за да получи престижното признание въз основа на подробен анализ на надеждността, дългосрочното качество и задоволството на потребителите.
Годишната класация на Auto Bild се извършва на базата на седем основни критерии, включително представителна анкета на 9278 потребители, извършена от GfK, гаранционните условия, осигурени от производителя, данните за сервизните кампании, дълъг 100 000-километров тест на Auto Bild, отзивите на клиентите на пощата на Auto Bild, проверка на работата на официалните сервизи на марките и информация от германската компания Technische Überwachung Verein (TÜV), основана на базата на техническите прегледи на 7,5 милиона автомобила.
Отличието Auto Bild Qualitätsreport 2010, едно от най-престижните в света на автомобилната индустрия, за пореден път показва плодовете от непрекъснатите усилия на Hyundai за подобряване на качеството на продуктите, услугите и работата с клиенти. Това признание е още по-стойностно, защото от началото на тези изследвания през 2001 г. до миналата година са печелили само пословичните със своето качество японски марки Mazda и Toyota. Повечето марки са запазили резултатите си от миналата година, докато само Hyundai и Honda имат подобрение, като това на Hyundai е най-значително и логично, марката излиза на първо място.
Тази награда е поредното признание след първото място, което моделът i30 зае в британската класация за задоволство на потребителите Auto Express Driver Power по-рано тази година. Освен това i30 бе обявен и за най-надеждната кола от средния клас от абонатите на уважавания наръчник за потребители Which?
„Голяма чест е да получим подобно престижно признание, особено на пазар с такава конкуренция като германския. Hyundai за пореден път изпревари марки, които са считани за еталон на качество”, каза вицепрезидентът на Hyundai Motor Europe Алън Ръшфорд.
„Качеството остава основен приоритет за Hyundai. Под лозунга „Истинското качество има значение” ние провеждаме бизнес-стратегия, която допринася за постигане на нашата цел да заемем челно място в класациите по задоволство на потребителите в Европа до 2015. Новаторските програми за грижи за потребителя като петгодишната тройна гаранция осигуряват допълнителни предимства на собствениците на Hyundai, а непрестанната ни работа за подобряване на качеството ни гарантират първото място в този клас”, добави той.
Новата програма на Hyundai петгодишна тройна гаранция включва пет години пълна гаранция без ограничение на пробега, пет години пътна помощ и пет години безплатни прегледи на техническото състояние на автомобила.