На автомобилния панаир в Женева Aston Martin потвърди намерението си да възроди "зазимената" аристократична марка с първа концептуална студия. Освен в Европа и Северна Америка тя ще се предлага също така в Русия, Индия, Китай и Средния Изток.
В модела ще бъдат внедрени алтернативни двигателни концепции, ползващи комбинация от бензин или етанол, "чист" дизел или хибридна схема. Според шефа на Aston Улрих Бец четириместната смесица от лек автомобил и SUV ще се превърне в еталон за "луксозно возило на бъдещето". За разлика от Aston Martin марката няма ще бъде позиционирана като чистокръвен спортист, а ще се ориентира към клиентелата, привикнала към най-охолно съществуване.
Историята на Lagonda
През 1947 година британецът Дейвид Браун, който забогатява от продажбата на трактори, купува изпадналите в незавидно положение компании Lagonda и Aston Martin. Макар да имат успехи в някои състезания, до този момент автомобилите на Lagonda са пощадени от пазарния успех. След поемането на контрола от мистър Браун бизнесът с продуктите на Lagonda не изживява очаквания успех, което налага използването на все повече компоненти от Aston Martin. Така произвежданият от 1976 до 1989 година Aston Martin Lagonda се превръща в съвсем обикновен Aston с различна каросерия.