Клиентите на MTM едва ли се интересуват от факта, че благодарение на трилитровия TFSI мотор Audi S4 в заводската си версия генерира 333 к. с. Единственото, което ги вълнува, е каква ще бъде изходната мощност на модела след доработката на любимия им тунер.
Пакетът M-Cantronic на немската компания определено няма да разочарова нейните почитатели, тъй като с негова помощ изходната мощност на шестцилиндровия V-образен двигател е увеличена с цели 71 кВт (97 к. с.). Това означава, че крайният резултат е 316 кВт (430 к. с.) и 515 Нм максимален въртящ момент – числа, на които би завидял и RS4 от предходната генерация със своите 420 к. с. и 430 Нм.
Благодарение на патентованата система за задвижване на четирите колела quattro и шестспепенната механична скоростна кутия ускорението от 0 до 100 км/ч е възможно при налични 4,7 секунди. На оптимизираната динамика MTM отговаря с регулируемо окачване, MTM спирачки (380 x 34 мм и осембутални апарати отпред) и 19-цолови колела (като опция се предлагат и такива с диаметър 21 цола). Новата изпускателна система с четири накрайника слага финалния акцент в пакета на немския тунер.
МТМ няма да разочарова и собствениците на A6 с трилитровия TFSI. Пакетът M-Cantronic оставя своя отпечатък върху крайната мощност – 360 к. с. при 290 к.с. за заводската версия.