Изработената изцяло от алуминий спортна машина ще бъде позиционирана по-ниско от SLR. Под източения преден капак ще работи V8-двигател от асортимента на AMG, чиито показатели вероятно ще се движат около 580 конски сили и 650 нютонметра. Мощността ще се предава на задните колела през новоразработена директна трансмисия с два съединителя.
Под четири секунди за ускоряване от 0 до 100 км/ч
Размерите на автомобила ще бъдат съвсем малко над тези на SL, вратите ще използват познатия от култовия първообраз принцип. Роудстърът от своя страна вероятно ще залага на нормални врати и мек сгъваем покрив. Производителят посочва, че и двата модела ще развиват над 300 км/ч и ще се ускоряват до 100 км/ч за по-малко от четири секунди.
Направените от нашите фотографи снимки на първите тестови екземпляри разкриват макар и малка част от дизайна на бъдещия модел. Отсега например личи, че предните светлини са разположени под полегат ъгъл, а под тях са светодиодните блокове на дневните светлини и покритите с алуминиеви мрежи въздухозаборници.
Моделът на AMG е малко вероятно да използва означението Mercedes SLC и ще стъпи на пазара догодина. Цените все още не са обявени, но според вътрешни източници вече е решено, че производството ще бъде в ограничена серия от 6000 бройки.