Над 4000 номинации постъпиха за наградите на Фондация "Димитър Бербатов" и през юбилейната пета кампания - за 2012 г., на проекта "Успелите деца на България". Около 650 от тях, спазили всички административни изисквания, бяха одобрени и включиха около 800 деца в Клуб 2012. Децата, попаднали в Клуб 2012, са от 88 населени места в страната. Най-много са представителите на София, следвани от Варна, Пловдив, Русе, Габрово и Бургас.
Срокът за кандидатстване беше до 10 февруари 2013 г., а областите, в които децата (сами или чрез друг) можеха да кандидатстват със своите отличия за 2012 г., бяха Изкуства, Наука и Спорт. Възрастовите категории, в които ще бъдат оценявани, са три: ученици от I до IV клас, от V до VIII клас и от IX до XII клас. Традиционно участват и деца, които посещават български училища зад граница.
Навършващата пет години на 7 април 2013 г. Фондация "Димитър Бербатов", се утвърди като близък приятел на младите таланти на България. Пример за това са многобройните номинации на успехи, които всяка година журито разглежда. От първата до четвъртата кампания над 10 000 деца от 193 града и 51 села в цялата страна са изявили желание да участват. Сред номинираните има постижения в 42 сфери на изкуството и 56 различни вида спорт. Топотличията за успехи в науката са 138, а общият брой на спечелените балкански, европейски и световни титли е 861.
Целта на годишните "Награди за успелите деца на България" е да отдаде дължимото на децата, спечелили със своя талант и труд призови отличия в наши и международни конкурси и да поощри изявените деца като стимулира тяхното развитие. Проектът възпитава в уважение към успеха, усърдие, целеустременост, желание за изява и самоусъвършенстване, както и в отношение към филантропията. Димитър Бербатов и екипът на Фондацията се надяват, че тези деца един ден ще подкрепят социално слабите, както и талантите, които идват след тях.
Проектът "Награди за успелите деца на България'" традиционно се осъществява със съдействието на Министерството на образованието, младежта и науката и Асоциацията на българските училища в чужбина. Официални медийни партньори на кампания 2012 са bTV Media Group, БГ Радио, вестник "Труд" и вестник "АзБуки".