Въпреки че новите собственици на ЦСКА се надяваха с плащането на емблемата да консолидират „червените“ фенове, то това не промени тенденциите посещаемостта да се топи непрекъснато.
По данни на авторитетния немски сайт transfermarkt.de 12-те домакински мача от сезона са посетени от 50 750 зрители, което прави средно по 4 229 на мач.
През миналата година домакинските срещи на „армейците“ са били видени от 700 души по-малко на двубой - или точно 4 986 зрители, което прави 89 750 за годината.
Като върнем лентата назад, публиката нараства на 101 200 фенове, което прави по 5 622 на двубой.
Това показва, че отстъплението е 15% спрямо всеки преден сезон, пише „Меридиан мач“.
Посещението на ЦСКА се вдига от 23-те хиляди, които видяха дербито с Левски през есента, завършило 1:0 за „сините“.
Ако извадим въпросните фенове, то останалите 11 срещи са били гледани от средно 2 522 фена.
По данни на същия сайт най-слабо посетени са били домакинските двубои със Септември - 850 фена и с Витоша - 1000.