„Горди сме, че ставаме партньори с Черноморец. Връзката между футболния клуб и нашата марка е логична. Услугата ни е нова и смела, с бляскаво бъдеще. И отборът е нов и смел, с бляскаво бъдеще. „QUARTO” е дигитална телевизия за дома с качествата на масов продукт, а футболът пък е най-масовият спорт”, заяви директорът на отдел „Специални проекти” към М-Тел Милен Стаматов.
„Футболът стига най-бързо до сърцата на хората, затова вярваме, че чрез него нашата телевизия ще се хареса най-лесно от масовата аудитория”, допълни Мария Опренова, мениджър „QUARTO”.
Договорът на „QUARTO” като основен спонсор на Черноморец (Бургас) е подписан за срок от 3 години. Това стана известно на съвместна пресконференция на стадион „Лазур”.
„Акулите” ще играят през новия сезон с фланелки, на които ще бъде изписано името на спонсора и неговото лого. Публиката ще може да види екипите в неделното домакинство срещу „Черно море” от 1-вия кръг на първенството в „А” група.
Представителите на „QUARTO” изтъкнаха, че телевизията има ред предимства пред конкуренцията в бранша. Тя е интерактивна и позволява обратна връзка с платформата.
Предлага 70 канала, виртуална видеотека с 400 филма, музикална секция с 10 000 клипа. Освен стандартните канали, „QUARTO” е единствената телевизия, която включва и 8 HD канала със сериозно присъствие на спорта на екрана. Има и платен пакет за възрастни с еротика.
„QUARTO” е нов телекомуникационен продукт, който позволява да се пазарува по на-лесния и достъпен начен – само с натискане на копчетата на дистанционното.
Бургас е един от първите градове заедно със София и Варна, в които телевизията стартира, а партньорството с „Черноморец-Бургас” е част от стратегията за нейното бързо популяризиране.
Телевизията се предлага от М-Тел, но „QUARTO” се развива като самостоятелна марка, независимо от телеком-оператора.