Ливърпул преговаря за нов договор с настоящия си официален спонсор, чието име е изписано на фланелките на мърсисайдци – „Standard Chartered“.
Сегашният контракт изтича след края на следващия сезон, но банката иска на всяка цена да продължи партньорството си с Ливърпул, започнало още през 2010 година.
Според „Дейли Мейл“ от Standard Chartered“ са готови да удвоят сумата, която дават в момента на клуба за привилегията името на банката да стои върху екипите на шесткратния европейски шампион.
В момента Ливърпул получава по 40 милиона паунда годишно от основния си спонсор, а според новите условия сумата ще набъбне до 80 милиона, което ще бъде най-големият такъв договор в света на футбола.
Ливърпул преговаря и с други кандидати.
Клубът е изключително атрактивен за рекламодателите не само заради успехите си, но и заради факта, че в последно време е първенец по най-много продадени фланелки в света на футбола.
Очакванията са през този сезон продажбите да надхвърлят 2 милиона за първи път изобщо.
Новият договор, който преди няколко дни подписа Юрген Клоп, пък дава нужната сигурност и стабилност, че клубът ще продължи да се развива в същата посока.