GLOBUL и най-успешният английски футболен клуб Манчестър Юнайтед подписаха тригодишен договор за сътрудничество, съобщиха днес на пресконференция в Манчестър изпълнителният директор на GLOBUL Харис Коцибос и търговският директор на клуба Ричард Арнолд.
Според споразумението, GLOBUL ще предложи на феновете на Манчестър Юнайтед в България достъп до ексклузивни новини, интервюта, специални предложения и друго съдържание чрез своята мобилна мрежа.
Освен това, GLOBUL и Манчестър Юнайтед съвместно ще разработят промоционален микросайт на български и английски език, специално разработен за българските привърженици на английския тим. Освен това, GLOBUL ще предложи на своите абонати различни промоции и наградни игри, чрез които феновете на Манчестър Юнайтед в България ще могат да спечелят билети за мачове на отбора на „Олд Трафорд“, оригинални сувенири на отбора и др.
От 8 февруари, GLOBUL ще предложи и своите специални абонаментни програми GLOBUL United, които освен включени минути, SMS, MMS и трафик за мобилен интернет, ще предложат и достъп до богато мобилно съдържание, свързано с Манчестър Юнайтед на цени от 12,90 лв. на месец. Клиентите на GLOBUL, които сключат своя договор за програма GLOBUL United до 22 февруари, ще могат да спечелят билет за мач на отбора.
„GLOBUL от години подкрепя някои от водещите български футболни клубове и бе основен спонсор на националния отбор по футбол. Днес, ние сме щастливи да разширим своето присъствие в най-популярния спорт и да обединим сили с един от най-успешните клубове в света, Манчестър Юнайтед. Вярваме, че това партньорство ще позволи на GLOBUL да предложи на феновете на Юнайтед в България уникален достъп до най-новото, най-интересното и най-доброто от любимия им отбор навсякъде и по всяко време”, коментира изпълнителният директор на GLOBUL Харис Коцибос.
На пресконференцията присъстваха мениджърът на Манчестър Юнайтед сър Алекс Фъргюсън, маркетинговият директор Ричард Арнолд и футболистите на тима Том Клевърли и Фил Джоунс.
Григор Бабачев, Novsport.com, Лондон
„GLOBUL от години подкрепя някои от водещите български футболни клубове и бе основен спонсор на националния отбор по футбол. Днес, ние сме щастливи да разширим своето присъствие в най-популярния спорт и да обединим сили с един от най-успешните клубове в света, Манчестър Юнайтед. Вярваме, че това партньорство ще позволи на GLOBUL да предложи на феновете на Юнайтед в България уникален достъп до най-новото, най-интересното и най-доброто от любимия им отбор навсякъде и по всяко време”, коментира изпълнителният директор на GLOBUL Харис Коцибос.
На пресконференцията присъстваха мениджърът на Манчестър Юнайтед сър Алекс Фъргюсън, маркетинговият директор Ричард Арнолд и футболистите на тима Том Клевърли и Фил Джоунс.
Григор Бабачев, Novsport.com, Лондон