1. Novsport
  2. Формула 1
  3. В Макларън очакват ефектът от промените да се види в събота

В Макларън очакват ефектът от промените да се види в събота

Болидите на тима ще са с комплекс от аеродинамични подобрения за домашната Гран при на Великобритания

В Макларън очакват ефектът от промените да се види в събота

Болидите на Макларън ще са с комплекс от аеродинамични подобрения за домашната Гран при на Великобритания. В центъра на вниманието на тима обаче, а и на медиите, както и на феновете, ще е първо работата на MP4-26 без използването на изгорелите газове при отнемане на газта за обдухване на дифузьорите.

На традиционния си медия брифинг преди уикенда управляващият директор на отбора Джонатан Нийл заяви, че не би искал да влиза в подробности какви точно са промените по колата, а и дневният ред, така или иначе, ще е зает на първо място с ефекта от промените в правилата в средата на сезона, пише clubs1.bg.

- Ясно е, че ще имат ефект върху всеки от топ тимовете - откровен е британецът. - Ще има ефект върху нас, Ред Бул също казаха, че ще има ефект и върху тях. Ключовият въпрос е - кой ще бъде по-засегнат. Не мисля, че ще имаме отговора преди събота след обяд и не бих искал да спекулирам с това. Истината е, че ще има сериозен ефект върху всички.

Нийл заяви още, че не би трябвало да се прави и пряко сравнение между представянето на тима във Валенсия и Канада с очакванията за Силвърстоун, която остава далеч по-бърза писта от тях и изисква доста по-различни аеродинамични характеристики на автомобилите.

Ако в Канада Макларън спечели, то във Валенсия видимо отстъпи като скорост, което според управляващия директор се дължало преди всичко на работата с гумите.

- Мисля, че се представихме под възможностите си във Валенсия - твърди Нийл, - не успяхме да накараме колата да работи както трябва. Имахме скорост в една обиколка, но както стана ясно в неделя не можахме да накараме гумите да работят така както при Ферари и Ред Бул и бяхме много обезпокоени от това, но разбрахме причините и сме направили нещо по този въпрос.

Нийл е категоричен още, че в отделни състезания (не и квалификации) тази година тимът му е имал всъщност най-бързия автомобил и не случайно е единственият, който спечели нещо, освен лидерите от Ред Бул. Поради тази причина е и твърде прибързано да се говори за смяна на политиката на управление в тима с десетилетна история и копиране на решения от съперниците в организацията.

Кадилак влиза във Формула 1?

Формула 1 ще има 11-и отбор от 2026-а година, след като организаторите на шампионата одобриха молбата на Кадилак

Ландо Норис: Макс няма слабо място

Британският пилот призна превъзхоството на четирикратния световен шампион

Хелмут Марко нападна Серхио Перес след Лас Вегас

Съветникът на Ред Бул не е доволен от представянето на мексиканеца

Верстапен: Не съм и мечтал за 4 титли

Световният шампион във Формула 1 коментира триумфа си

Вижте всички шампиони във Формула 1

Световните шампиони във Формула 1 през годините

Верстапен с четвърта поредна титла във Формула 1 (ВИДЕО)

Макс Верстапен си гарантира четвъртата си поредна световна титла във Формула 1, след като завърши на петата позиция в надпреварата за Гран При на Лас Вегас

Ръсел грабна полпозишъна във Вегас с летяща обиколка

Британецът пребори Сайнц с по-малко от една десета

Норис: Не бях готов да се боря за титлата този сезон

Британецът в един момент беше реален претендент за първото място

Отборите във Формула 1 нападнаха Ауди

Немският концерн официално ще станат част от решетката през 2026г.