3,66 милиарда долара (2,8 милиарда евро) достигнаха приходите от спонсорство на Международния олимпийски комитет (МОК) след сключване на договора с американската компания Дау Кемикъл.
Парите идват от въведената през 1985-а година ТОП-програма, която дава възможност на големите концерни и компании да се рекламират чрез олимпийските кръгове. ТОП-програмата се допълва от продажбата на телевизионните права. Докато за периода 2009-2012 година (обхващаш Зимните игри във Ванкувър и Лятната олимпиада в Лондон) приходите от спонсори ще възлязат на 1 милиард долара, то от телевизионни права ще постъпят 3,9 милиарда долара.
От всичките приходи МОК заделя за себе си 10 процента. Останалите се разпределят между домакина на Игрите, световните спортни федерации и националните олимпийски комитети. Спестяванията на международната олимпийска централа възлизат на 500 милиона долара.