Днес пилотът на Приста Ойл Рали Тим Борис Борисов ще стартира от полпозишъна на големите „хиксове”, след като в съботните тренировки на два пъти записа най-добро време – съответно 1:01.449 и 1:01.043 мин за обиколка от 1700 м. Другият пилот, който подобри времето си при второто излизане на пистата край Калояново бе варненецът Искрен Маринов (АРТ Рейсинг Тим, Мицубиши Лансър Ево 9).
Маринов изостана от Борисов на 0.401 сек и утрешният старт на двамата от първата линия ще е голямата интрига в обединената група А и N над 1600 куб. с., съобщи сайтът "Рали експрес".
Още един от пилотите – местният ас Николай Паунов (Бета Рейсинг Тим, Мицубиши Лансър Ево 9) подобри второто си време с 0.006 сек. Двамата с Румен Дунев (Хаволайн Рейсинг Тим, Мицубиши Лансър Ево 9) – той намали най-чувствително постижението си от първото каране – 3.299 сек, заемат втората стартова линия за днес.
Шансът на асовете бе и във временно спрелият дъжд, когато в рамките на две-три преминавания по трасето, те успяха да регистрират върховите си постижения. След това плисна отново и фактически дъждът консервира стартовата решетка.
Във все по-наводняващата се писта шансовете за корекции ставаха толкова по-малко, колкото повече се увеличаваше рискът от напускане на трасето.
Всъщност именно такова напускане от пистата прати екипът на Румен Дунев в Пловдив за среднощни проверки на геометрията и отвори работа за отстраняване на козметичните повреди. Това, че бялото Мицубиши на Хаволайн Рейсинг Тим няма сериозни повреди бе потвърдено от механик на Румен Дунев.
В същото време докато Дунев правеше опит да подобри времето на Борисов, шампионът в групата от миналата година профилактично въртеше турове по трасето, разчитайки на информация от бокса, за да е готов за още една скоростна обиколка, ако Румен успее да слезе опасно близо до неговото постижение.
При това, да припомним, Борисов от два дни е сериозно настинал и във влажния автомобил със сигурност е изпитвал голям дискомфорт по време на втората сесия.
На вътрешната страна на третата линия е Илия Царски (Автоцар, Мицубиши Лансър Ево 9), който ще дели старта заедно с първия пилот от А7 – Николай Камбуров (Автотранс, Рено Клио). Илия Царски бе изпреварен от Борис Борисов с 1.637 сек, от Искрен Маринов – с 1.236 сек и от Николай Паунов- с 0.975 сек.
Най-напред от „ен-тройките” остана позициониран Росен Русев (АРТ Рейсинг Тим, Хонда Сивик Тайп R ), който запази правото си по-добрата стартова позиция от четвъртата линия с време от първата сесия. На стартиращият до днес сутринта Стоян Апостолов (Елена Рали Тим, Хонда Сивик Тайп R ) не достигнаха точно 0.395 сек. Така на тази линия ще има един чисто черноморски спор.
Ето и десетте най-добри времена от квалификациите на обединената група А и N над 1600 куб. см:
Шансът на асовете бе и във временно спрелият дъжд, когато в рамките на две-три преминавания по трасето, те успяха да регистрират върховите си постижения. След това плисна отново и фактически дъждът консервира стартовата решетка.
Във все по-наводняващата се писта шансовете за корекции ставаха толкова по-малко, колкото повече се увеличаваше рискът от напускане на трасето.
Всъщност именно такова напускане от пистата прати екипът на Румен Дунев в Пловдив за среднощни проверки на геометрията и отвори работа за отстраняване на козметичните повреди. Това, че бялото Мицубиши на Хаволайн Рейсинг Тим няма сериозни повреди бе потвърдено от механик на Румен Дунев.
В същото време докато Дунев правеше опит да подобри времето на Борисов, шампионът в групата от миналата година профилактично въртеше турове по трасето, разчитайки на информация от бокса, за да е готов за още една скоростна обиколка, ако Румен успее да слезе опасно близо до неговото постижение.
При това, да припомним, Борисов от два дни е сериозно настинал и във влажния автомобил със сигурност е изпитвал голям дискомфорт по време на втората сесия.
На вътрешната страна на третата линия е Илия Царски (Автоцар, Мицубиши Лансър Ево 9), който ще дели старта заедно с първия пилот от А7 – Николай Камбуров (Автотранс, Рено Клио). Илия Царски бе изпреварен от Борис Борисов с 1.637 сек, от Искрен Маринов – с 1.236 сек и от Николай Паунов- с 0.975 сек.
Най-напред от „ен-тройките” остана позициониран Росен Русев (АРТ Рейсинг Тим, Хонда Сивик Тайп R ), който запази правото си по-добрата стартова позиция от четвъртата линия с време от първата сесия. На стартиращият до днес сутринта Стоян Апостолов (Елена Рали Тим, Хонда Сивик Тайп R ) не достигнаха точно 0.395 сек. Така на тази линия ще има един чисто черноморски спор.
Ето и десетте най-добри времена от квалификациите на обединената група А и N над 1600 куб. см:
Борис Борисов, Субару Импреза WRX, А8
|
1:01.043 мин
|
Искрен Маринов, Мицубиши Лансър Ево, А8
|
1:01.444 мин
|
Николай Паунов, Мицубиши Лансър Ево, А8
|
1:01.705 мин
|
Румен Дунев, Мицубиши Лансър Ево, А8
|
1:02.053 мин
|
Илия Царски, Мицубиши Лансър Ево, А8
|
1:02.680 мин
|
Николай Камбуров, Рено Клио, А7
|
1:04.612 мин
|
Росен Русев, Хонда Сивик Тайп R, N3
|
1:05.833 мин
|
Стоян Апостолов, Хонда Сивик Тайп R, N3
|
1:06.228 мин
|
Красимир Кандиларов, Пежо 306, N3
|
1:07.694 мин
|
Драгомир Друмчев, Пежо 206 RC, N3
|
1:10.683 мин
|