Subaru Impreza в комбинация с новия двулитров дизелов боксер на марката е най-актуалното предложение, идващо от престижния японски производител тази зима. С навлизането и на този модел, концернът вече разполага с пълна гама автомобили с революционния тип агрегати.
Както и при другите модели така и тук симетричното задвижване на четирите колела Symmetrical AWD, ниският център на тежестта, отличният баланс на масите и Subaru Dynamic Chassis Control Concept (DC3) осигуряват максимален комфорт на возене и динамична стабилност при естествено усещане за управлението. Независимото задно окачване тип “wishbone” е предпоставка за прекрасно усещане на пътя и завидно ниво на комфорт.
Съгласуваните движения на хоризонтално срещуположните бутала ефективно намаляват вибрациите. В резултат на намаляване на ротационните инерционни моменти и триенето в двигателя се получава отлична реакция на ускоряване и нисък разход на гориво.
Източник: newcar.bg