Първият прототип на новия автомобил Форд Фиеста S 2000 , базиран на новата генерация автомобили за 2011 г. ще бъде готов през септември, обяви вчера тимовият директор на М-Спорт Малкълм Уилсън. Това стана в хода на пресконференцията в Юваскийла, където официално бе съобщено за плановете на Форд Европа да продължи участието си в световното първенство през следващите две години.
Очакванията на М-Спорт и Уилсън са, че автомобилът, с който Форд ще бъде представен на терена след година и половина са, че той ще бъде хомологиран на 1 януари 2011 г.
Малкълм Уилсън: „Ние сме окуражени от възможността, давана от ФИА за автомобил от новата категория Световна рали кола, която ще може да стартира в WRC от 2010 г.
Работата в М-Спорт се развива на базата на очакването, че новата WRC ще бъде автомобил, задвижван с нормален атмосферен двигател от 2 литра.
„В момента има много дискусии, но ние не виждаме как е възможно предлаганата формула за автомобил с двигател от 1.6-литра и турбокомпресор да стартира преди предвидената за 2013 г. граница” – допълва Уилсън.
Шефът на М-Спорт потвърди, че разработките на за S 2000 се развиват успоредно с бъдещата WRC и на ориентировъчни стойности както група N за редови потребители.
„Надяваме се, че ще можем да произведем около 50 автомобила от S 2000 ”, завършва Уилсън.
Малкълм Уилсън: „Ние сме окуражени от възможността, давана от ФИА за автомобил от новата категория Световна рали кола, която ще може да стартира в WRC от 2010 г.
Работата в М-Спорт се развива на базата на очакването, че новата WRC ще бъде автомобил, задвижван с нормален атмосферен двигател от 2 литра.
„В момента има много дискусии, но ние не виждаме как е възможно предлаганата формула за автомобил с двигател от 1.6-литра и турбокомпресор да стартира преди предвидената за 2013 г. граница” – допълва Уилсън.
Шефът на М-Спорт потвърди, че разработките на за S 2000 се развиват успоредно с бъдещата WRC и на ориентировъчни стойности както група N за редови потребители.
„Надяваме се, че ще можем да произведем около 50 автомобила от S 2000 ”, завършва Уилсън.