Бойкотиращият България Григор Димитров е един от тенисистите, избрани за лица на нова кампания на АТР.
Вчера от международната асоциация оповестиха, че стартират програма за маркетинговото развитие на турнирите, които се провеждат под нейна организация. Те представиха както ново лого на Тура, така и кампанията "Обичай всички".
Лозунгът е препратка към несравнимите вълнение и драма, които осигуряват 63-те турнира в календара през 2019-а. Става въпрос за надпреварите от ниво АТР 250, АТР 500, Мастърс, Големия шлем и финалите в Лондон.
Новите планове целят да променят начина, по който мъжкият тенис се промотира по света. Това включва експериментирането с нови правила на турнира в Милано и стартирането от 2020-а на отборната надпревара АТР World Team Cup, която ще се провежда в началото на годината.
"Целта на тези иновации е да сме по-близо до феновете и да ги вдъхновим - от заклетите привърженици до тези, които гледат тенис предимно на турнирите от Големия шлем и на финалите в Лондон", заяви президентът на АТР Крие Кермоуд.
Освен че стана лице на "Обичай всички", Григор ще получи и уникален бранд. Той е избран сред 100-те тенисисти, които ще се сдобият с тази чест. Имената на въпросните звезди обаче все още не са обявени официално.
В момента българинът е в САЩ, където води подготовка за новия сезон. Той работи заедно с Андре Агаси и Дани Валверду, за да повиши нивото си и отново да бъде сред претендентите за големите трофеи, какъвто бе в началото на тази година.