1. Novsport
  2. Зимни спортове
  3. М-тел стана генерален спонсор на българските ски

М-тел стана генерален спонсор на българските ски

На официална церемония в зала „Триадица” на Гранд Хотел София днес бе представено спонсорското партньорство между комуникационният оператор Мобилтел и Българска федерация ски. Двете страни бяха представлявани от главният изпълнителен директор на Мобилтел Андреас Майерхофер и председателят на БФСки Цеко Минев

М-тел стана генерален спонсор на българските ски
На официална церемония в зала „Триадица” на Гранд Хотел София днес бе представено спонсорското партньорство между комуникационният оператор Мобилтел и Българска федерация ски. Двете страни бяха представлявани от главният изпълнителен директор на Мобилтел Андреас Майерхофер и председателят на БФСки Цеко Минев.
 
Майерхофер и Минев разкриха, че след дълги дискусии е било взето решение М-тел да спонсорира Федерацията по ски. Майерхофер и Минев поясниха, че условията по споразумението са за срок от три години с възможността за продължаване на съвместната работа. Подробности около финансовия аспект на сделката не бяха огласени, но Майерхофер поясни, че сумата устройва напълно ски федерацията.
 
„Особено приятно ми е да съм тук с г-н Цеко Минев. Може да ви е известно, че М-тел е един от най-големите спонсори в областта на спорта в България. Когато помагаме на даден спорт го правим както трябва, спонсорираме щедро. В случая ще бъдем титулярен спонсор. Както знаете спонсорираме шахматния си турнир „М-тел Мастърс”, спонсорираме футбола и волейболните турнири от „М-тел Бийч Мастърс”. От всички спортове които сме имали досега почти всички са летни или на закрито като шаха. Искаме да спонсорираме нещо и за зимата. Ски спортът е достатъчно популярен и ще набира още повече популярност в България. Много силно впечатлиха и спортистите, които представляват България. За нас от особена важност е, че ще бъдем основен спонсор на ски федерацията. Искам да изкажа голямата си благодарност към федерацията и нейният председател Цеко Минев и се надявам нашето партньорство да бъде дългосрочно”, заяви Майерхофер.
 
„Изключително щастлив съм, че такава голяма компания ще стане спонсор на българската федерация по ски, защото в тези трудни времена се намират все по-малко хора, които биха искали да инвестират средства в спорта. След преговорите с цялото ръководството на М-тел стигнахме до абсолютно единодушие по параметрите, от което сме изключително доволни и смятам, че дългосрочното партньорство ще постави мост към бъдещото популяризиране на белите спортове в България. Надявам се, че новите ни партньори ще оценят по достойнство усилията, които ние правим в България за да може ските да станат още по-популярни. Винаги сме имали традиции и мога да кажа, че бъдещето е добро”, заяви Цеко Минев.  
 
Относно условията по договора двете страни не разкриха конкретни детайли, заявявайки, че параметрите са еднакво задоволителни.
 
„Договорът е за срок от три години. Не мога да разкрия конкретни цифри, но сумата, която е заложена в настоящия договор е такава, която удовлетворява федерацията”, заяви Майерхофер.
 
„Доволни сме, че споразумението не е за една година, а е дългосрочно с възможността за продължаване. В предстоящите години България ще е домакин на етапи за Световната купа в алпийските ски както при мъжете, така и при жените”, поясни Минев.
Минев поясни, че М-тел няма да е основният спонсор на федерацията, поради сложния характер на организацията и броя на различните спортове, които включва.
 
„БФСки е една от „най-трудните” федерации, защото в нея влизат четири спорта – ските, сноуборда, ски - бягането и ски скока. Нямаме късмета да имаме само един генерален спонсор. Имаме четири основни спонсора, които разполага с абсолютно еднакви позиции във федерацията”.
 
На въпрос дали новото „предизвикателство” в лицето на ски спорта означава пренасочване на финанси или увеличаване на средствата, които ще бъдат отделяни от М-тел в тази насока Майерхофер коментира:
 
„Това, че ще спонсорираме ски спортовете, не означава че ще оттеглим участието си в другите сфери. За нас е важно кой от спортовете разполага с потенциала да бъде популярен. В България това е един от най-популярните спортове. За останалите решенията се взимат на годишна база или веднъж на две години”, заяви Майерхофер.

 

„Имайте предвид, че въпреки финансовата криза има възможности за инвестиране. Идеята ни да спонсорираме ски спорта е продиктувана от целогодишните ни намерения. Ще търсим максимален ефект от участието ни. Спортните ни спонсорства са изключително важни за нас, нямаме намерение за съкращаване, а точно обратното”, заключи изпълнителният директор на мобилният оператор.